Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Страхування наземного транспорту

Інформаційний документ

про стандартний страховий продукт

«СТРАХУВАННЯ НАЗЕМНОГО ТРАНСПОРТУ»

Цей документ містить загальну інформацію про страховий продукт та не є пропозицією щодо укладення договору страхування. Зазначена інформація потрібна для розуміння сутності, ризиків, потенційних вигод та збитків  продукту і допомагає порівняти його з іншими продуктами.

 

Вид інформації Інформація для заповнення страховиком
1 2 3
1
  1. Інформація про страховика
2 Найменування страховика, код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України Товариство з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «УНІК»

Код ЄДРПОУ 35441556

3 Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування Внесена НБУ до Державного реєстру фінансових установ

29.04.2024 року (номер витягу 27-0024/33312 від

30.04.2024 року)

4 Місцезнаходження страховика 01024, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 39
5 Адреса офіційного вебсайту страховика http://unic.in.ua/
6 2. Основні умови страхового продукту
7 Клас страхування та опис страхового продукту Клас(и) страхування та об’єкт(и), що підлягають страхуванню відповідно до умов страхового продукту:

Клас страхування 3 «Страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу)»

Стандартний страховий продукт «СТРАХУВАННЯ НАЗЕМНОГО ТРАНСПОРТУ»

Об’єктом страхування можуть бути: майнові інтереси Страхувальника (Вигодонабувача), що не суперечать чинному законодавству України, пов’язані з володінням, користуванням і розпорядженням транспортним засобом, надалі «ТЗ», вказаним у договорі.

8 Страхові ризики та обмеження страхування Страховим ризиком є знищення або пошкодження ТЗ внаслідок:

1. Дорожньо-транспортна пригода (ДТП):

— за умови, що особа, винна в скоєнні  ДТП, встановлена, і ця особа — не водій застрахованого ТЗ;

— за умови, що особа, винна в скоєнні ДТП, не встановлена, або цієї особи не існує, або це водій застрахованого ТЗ;

— за умови пошкодження тільки скла, скляних частин освітлювальних приладів, дзеркал;

2. Протиправні дій третіх осіб;

3.Випадкове пошкодження ТЗ;

4. Угон(викрадення) застрахованого ТЗ під час його знаходження в будь-якому місці в будь -який час.

9 Територія та строк дії договору страхування 1. Договір діє на території України, окрім територій активних бойових дій та тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях, які визначені Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій № 309 від 22 грудня 2022 року «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» або будь-яких змін до нього чи інших нормативних документів зі всіма подальшими змінами і оновленнями в чинному законодавстві України та території країн-членів міжнародного бюро «Зелена карта». За випадком «Угон» договір дії виключно на території України.

2. Договір укладається на строк до 1 року. Продовження строку дії Договору неможливе.

10 Розмір страхової суми (ліміту відповідальності) Страхова сума встановлюється у розміру дійсної (ринкової) вартості ТЗ.

Ліміти відповідальності не застосовуються.

11 Франшиза Франшиза за договором є безумовною

Мінімальна франшиза – 0%

Максимальна франшиза – 20%.

12 Розмір страхової премії / страхового тарифу Мінімальний страховий тариф – 0,45%

Максимальний страховий тариф – 10%.

13 Порядок та строки сплати страхової премії 1.       Сплата страхової премії згідно з Договором страхування може здійснюватися одноразовим платежем або періодичними платежами.

2.       Договором страхування можуть передбачатися наслідки для Страхувальника за несвоєчасну сплату наступної частини страхової премії

14 Обов’язки сторін 1. Страховик має право:

1.1. Перевіряти достовірність інформації і документів, наданих страхувальником, а також належне виконання страхувальником умов договору.

1.2. Відстрочити прийняття рішення про виплату (відмову у виплаті) страхового відшкодування, призначивши додаткове розслідування у випадках, коли:

1.2.1. у нього є сумніви в правомірності вимог на одержання страхувальником страхового відшкодування — до того часу, поки не будуть надані необхідні докази;

1.2.2. органами внутрішніх справ розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом настання події, що має ознаки страхової, і триває розслідування обставин, які призвели до збитку – до отримання письмового підтвердження правоохоронних органів про зупинення або закінчення досудового розслідування, але не більше ніж на 1 (один) рік з дня настання такої події;

1.2.3. обсяг і характер пошкоджень ТЗ не відповідають причинам і обставинам страхового випадку — до з’ясування фактичних обставин випадку;

1.2.4. виникли розбіжності та суперечки між страховиком та страхувальником щодо розміру завданих збитків — до з’ясування фактичних збитків та обставин події.

1. Протягом 2-х робочих днів, як тільки стане відомо про настання страхового випадку, вжити заходів для проведення огляду пошкодженого ТЗ і складання акту огляду. При наявності іншого учасника ДТП або іншої особи, винної в спричиненні збитків, повідомити їм про дату, місце і час проведення огляду. У разі нез’явлення вказаних осіб огляд проводиться без їх участі з відповідною позначкою про цей факт в акті огляду.

1.4. У будь-який момент дії договору (в т. ч. при настанні страхового випадку) проводити огляд застрахованого ТЗ з метою перевірки заявлених страхувальником на момент укладання договору даних про предмет страхування, в т. ч. розмір дійсної вартості. При цьому страхувальник або страховик для встановлення (перевірки) дійсної вартості залучають незалежного експерта.

2. Страхувальник (вигодонабувач) має право:

2.1. Ознайомитись з умовами страхування.

2.2. При укладанні договору страхування призначити фізичну особу або юридичну особу (вигодонабувача), який може зазнати збитків у результаті настання страхового випадку, для отримання страхового відшкодування, а також змінювати її до настання страхового випадку.

2.3. При настанні страхового випадку вимагати від страховика виплати страхового відшкодування згідно з умовами  договору страхування.

2.4. У разі відмови страховика здійснити страхове відшкодування одержати письмове обґрунтування причин відмови.

2.5. У будь-який момент дії договору страхування збільшити страхову суму в межах дійсної вартості застрахованого ТЗ або відновити ліміт відповідальності страховика після виплати страхового відшкодування шляхом внесення відповідних змін до  договору та сплати додаткового страхового платежу.

2.6. Відмовитися від укладеного договору страхування не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня набрання чинності договором страхування шляхом подання страховику заяви про відмову від договору страхування та отримати сплачений страховий платіж у повному розмірі.

3. Страховик зобов’язаний:

3.1. Ознайомити страхувальника з умовами страхування.

3.2. Протягом 25-ти робочих днів (у разі «угону» — після закінчення або зупинення досудового розслідування, що здійснюється органами МВС) з моменту отримання від страхувальника всіх необхідних документів, скласти страховий акт про визнання випадку страховим (нестраховим), чи призначити додаткове розслідування у випадку, коли страховик з наявних даних не може прийняти однозначне рішення.

3.3. Протягом 5-ти робочих днів після складання страхового акту, якщо подія буде кваліфікована як «страховий випадок», здійснити виплату страхового відшкодування.

3.4. При відмові у виплаті страхового відшкодування протягом 5-ти робочих днів з моменту складання страхового акту письмово повідомити страхувальнику причини відмови.

3.5. Відшкодувати витрати, понесені страхувальником при настанні страхового випадку щодо запобігання або зменшення збитків (порятунок ТЗ, буксирування тощо) в межах до 2000,00 (дві тисячі) гривень. Зазначена сума включається в суму страхового відшкодування.

3.6. Згідно з заявою страхувальника у разі здійснення ним заходів, що зменшили страховий ризик, або збільшення вартості застрахованого ТЗ, переукласти з ним цей договір, або укласти додаткову угоду.

3.7. Повернути платіж у разі відмови страхувальника від укладеного договору протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня подання заяви про відмову від договору. У разі подання заяви про відмову від договору, договір вважається не укладеним, у сторін не виникають обов’язки, передбачені договором.

3.8. Письмово повідомити страхувальника про зміну реквізитів щодо оплати чергового платежу не пізніше ніж за 5 робочих днів до дати сплати.

4. Страхувальник зобов’язаний:

4.1. Своєчасно і в повному розмірі сплатити страхові платежі.

4.2. При укладанні договору страхування надати страховику інформацію про всі відомі йому обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, і надалі негайно інформувати його про будь-які зміни страхового ризику та обставини, які істотно впливають на умови договору страхування (про будь-які пошкодження ТЗ, продаж ТЗ, передання ТЗ в оренду, заміну кузова або двигуна, зняття ТЗ з державного обліку, про будь-які факти використання ТЗ в іншому режимі, ніж зазначено у договорі в т. ч. використання ТЗ в якості таксі, про втрату ключів від гаражу, про втрату реєстраційних документів на застрахований ТЗ, встановлення додаткового обладнання, про поламку або демонтаж засобів захисту ТЗ проти угону тощо).

4.3. Повідомити страховику про інші діючі договори страхування щодо застрахованого ТЗ.

4.4. Довести до відома осіб, що мають право керування застрахованим ТЗ, умови договору і вимагати від них дотримання цих умов (окрім тих, що підлягають під виконання страхувальником особисто).

4.5. Повідомити страховика про настання страхового випадку в порядку та строк, передбачений умовами  договору страхування. Не залишати місце події до приїзду представника страховика, якщо останнім було повідомлено про виїзд аварійного комісара на місце події.

4.6. Виключити доступ третіх осіб до ключів та/або пульта управління сигналізацією.

4.7. Встановити і підтримувати в робочому стані встановлену на ТЗ сигналізацію та/або іммобілайзер. Якщо предметом  договору є ТЗ виробництва країн СНД, КНР, Ірану, страхувальник зобов’язаний встановити і підтримувати в робочому стані встановлену сигналізацію.

4.8. Під час зупинки або стоянки ТЗ, у тому числі на стоянках, що охороняються, в гаражі закрити ТЗ, виключаючи проникнення в нього третіх осіб, і включити протиугінну сигналізацію.

4.9. Страхувальник зобов’язаний у разі втрати, крадіжки або пошкодження ключів та/або пульта управління сигналізацією від ТЗ письмово повідомити страховика протягом 24 годин після виявлення такого факту, негайно замінити пульт управління сигналізацією, замки запалювання та/або дверей ТЗ, що відкривалися за допомогою таких ключів (пульту), надати страховику документи, що підтверджують їх заміну, та забезпечити ТЗ для огляду.

4.10. Повернути страховику страхове відшкодування (або відповідну його частину), що було виплачене, якщо з’ясується обставина, яка повністю або частково позбавляє страхувальника права на страхове відшкодування.

4.11. Виконувати обов’язки, передбачені договором, чинним законодавством у частині, пов’язаній з дією  договору страхування.

4.12. Обережно, розсудливо та обачливо обходитись із застрахованим ТЗ, ставитися до застрахованого ТЗ так, ніби він не є застрахованим.

4.13. Протягом 3-х робочих днів надати страховику інформацію про місцезнаходження знайденого ТЗ, якщо раніше його було угнано.

15 Підстави та порядок припинення дії договору страхування Дія Договору припиняється та втрачає чинність за згодою Сторін, а також у разі:

1. Закінчення строку дії  Договору.

2. Виконання Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі.

3. Несплати Страхувальником страхових платежів (відповідних частин) у розмірі та у строки, зазначені в Договорі.

4. Ліквідації Страхувальника — юридичної особи або смерті Страхувальника-фізичної особи чи втрати ним дієздатності.

5. Ліквідації Страховика у порядку, встановленому законодавством України.

6. Прийняття судового рішення про визнання Договору недійсним.

7. В інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

Про намір достроково припинити дію Договору будь-яка Сторона зобов’язана повідомити іншу не пізніше як за 30 календарних днів до дати припинення дії  Договору.

У разі дострокового припинення дії  Договору за вимогою Страхувальника, Страховик повертає йому частину сплаченого страхового платежу за період, що залишився до закінчення дії Договору, з відрахуванням розміру витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням  Договору страхування та фактичних виплат страхового відшкодування, що були здійснені за  Договором. Якщо вимога Страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов Договору, то останній повертає Страхувальнику сплачений ним страховий платіж повністю.

У разі дострокового припинення дії  Договору за вимогою Страховика, Страхувальнику повертаються повністю сплачені ним страхові платежі. Якщо вимога Страховика обумовлена невиконанням Страхувальником умов Договору, то Страховик повертає Страхувальнику сплачені страхові платежі за період, що залишився до закінчення дії Договору, з вирахуванням розміру витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням  Договору страхування та виплат страхового відшкодування, що були здійснені за  Договором.

16 3. Здійснення страхових виплат
17 Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку 1. У разі настання страхового випадку страхувальник зобов’язаний:

1.1. Вжити заходи щодо врятування застрахованого ТЗ та зменшення збитків, заподіяних внаслідок настання страхового випадку, а також щодо збереження слідів страхового випадку.

1.2. До зміни обставин (картини) події (місцезнаходження учасників ДТП, слідів настання страхового випадку тощо), що сталася:

1.2.1. Не пізніше, ніж через 2 години з моменту настання події, повідомити про це страховика за телефоном (044) 219-32-12 і виконувати його інструкції;

1.2.2. На вимогу страховика викликати Національну поліцію;

1.2.3. Не залишати місце події та не змінювати обставини події, якщо страховиком на місце події був направлений аварійний комісар або викликана Національна поліція, до моменту закінчення оформлення необхідних документів.

1.2.4. Протягом 2-х годин з моменту ДТП пройти медичний огляд на предмет алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння в закладах охорони здоров’я, на вимогу аварійного комісара або Національної поліції, якщо такі були присутні на місці події.

1.3. У випадку, якщо виконання вказаних вимог було неможливим, страхувальник зобов’язаний надати документальне підтвердження наявності поважних причин.

1.4. Зафіксувати дані іншого(их) учасника(ів) події та вжити заходи для забезпечення страховику можливості реалізації права регресу до особи, винної у події, а саме: за наявності у особи полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів — записати номер  полісу та назву страхової компанії; записати прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон, а також марку, модель та державний номер ТЗ.

1.5. При ДТП діяти відповідно до п. 2.10, п. 2.11 Правил дорожнього руху, а також вимагати від представників компетентних органів виконання необхідних дій: складання протоколу огляду місця події, опитування свідків, складання схеми ДТП і інше.

1. Без згоди страховика не давати обіцянок і не приймати пропозицій щодо відшкодування заподіяних збитків.

1.7. Для отримання страхового відшкодування надати страховику повний комплект документів, зазначених в цьому договорі і пред’явити документ, що засвідчує його особу.

1.8. Надати ТЗ для огляду і складання акту огляду ТЗ. У разі виявлення прихованих (додаткових) дефектів до усунення таких дефектів, але не пізніше ніж через п’ять робочих днів з моменту їх виявлення письмово повідомити про це страховика та забезпечити останньому можливість проведення додаткового огляду ТЗ.

1.9. До підписання акту огляду пошкодженого ТЗ страховиком не проводити ніяких ремонтних робіт і не вживати заходів щодо його відновлення.

18 Порядок здійснення страхових виплат 1. Страхове відшкодування виплачується:

1.1. Страховиком на підставі письмової заяви страхувальника (його представника) і страхового акта про визнання випадку «страховим/нестраховим», який складається страховиком на підставі документів, що підтверджують факт настання страхового випадку і розмір заподіяного збитку.

1.2. Тільки після того, як повністю будуть встановлені причини та розмір збитку, страхове відшкодування може бути виплачене частинами у декілька етапів, якщо у страховика є на те обґрунтовані причини. У цьому разі наступні виплати страхового відшкодування здійснюються на підставі доповнень до страхового акту.

2. При пошкодженні скла, освітлювальних приладів, дзеркал заднього виду страхове відшкодування виплачується за скло, яке має: сколи і вищербини з тріщинами, крізні отвори, повністю розбите скло.

3. При пошкодженні ТЗ внаслідок страхового випадку страховик або уповноважена ним особа (аварійний комісар) складає кошторис збитків, в який включається вартість запасних частин, деталей, матеріалів (з урахуванням або без урахування зносу згідно з умовами  договору) і ремонтних робіт.

3.1. Кошторис збитків складається на момент настання страхового випадку на підставі рахунку СТО, обраної страховиком. Вказані документи повинні містити повний перелік робіт, їх вартість, а також вартість запчастин і матеріалів, необхідних для виконання ремонту.

Якщо «гарантійне СТО»

3.1. Кошторис збитків складається на момент настання страхового випадку на підставі рахунку СТО офіційного дилера, що виконує гарантійне обслуговування ТЗ та обране страховиком. Вказані документи повинні містити повний перелік робіт, їх вартість, а також вартість запчастин і матеріалів, необхідних для виконання ремонту.

Якщо СТО на вибір страхувальника

3.1. Кошторис збитків складається на момент настання страхового випадку на підставі рахунку СТО, обраної страхувальником. Вказані документи повинні містити повний перелік робіт, їх вартість, а також вартість запчастин і матеріалів, необхідних для виконання ремонту.

3.2. За згодою страховика та згідно із заявою страхувальника підставу для розрахунку кошторису вартості відновлення може бути змінено.

3.3. Вартість запасних частин і деталей, замінюваних при виконанні ремонту ТЗ, враховується в кошторисі збитків за умови, що вони шляхом ремонту не можуть бути приведені в стан, придатний для подальшого використання, або витрати на такий ремонт дорівнюють чи перевищують витрати на їхню заміну на нові.

3.4. У разі визначення розміру заподіяного збитку на підставі рахунку СТО, обраної страховиком, страховик має право перерахувати суму страхового відшкодування безпосередньо на розрахунковий рахунок СТО.

Якщо «гарантійне СТО»

3.4. У разі визначення розміру заподіяного збитку на підставі рахунку СТО офіційного дилера, що виконує гарантійне обслуговування ТЗ та обране страховиком, страховик має право перерахувати суму страхового відшкодування безпосередньо на розрахунковий рахунок СТО.

Якщо СТО на вибір страхувальника

3.4. У разі визначення розміру заподіяного збитку на підставі рахунку СТО, обраної страхувальником, страховик має право перерахувати суму страхового відшкодування безпосередньо на розрахунковий рахунок СТО.

3.5. При цьому страховик гарантує якість ремонту на обраній ним СТО, а саме зобов’язується по обґрунтованим претензіям страхувальника відшкодувати витрати, пов’язані з усуненням дефектів внаслідок неякісного ремонту.

Якщо «гарантійне СТО»

3.5. При цьому відповідальність за якість ремонту лежить на гарантійному СТО.

Якщо СТО на вибір страхувальника

3.5. При цьому відповідальність за якість ремонту лежить на СТО, обраній страхувальником.

3.6. Страховик має право не приймати до уваги вартість податків, зборів та інших платежів, включених до складу вартості запасних частин та робіт, до моменту завершення фактичного ремонту автомобіля та складання акту приймання-передачі виконаних робіт.

3. При настанні страхових випадків за межами України та необхідності здійснення ремонту на місці страхового випадку трудовитрати на відновлення ТЗ відшкодовуються виходячи з розцінок, що діють в Україні.

4. Страховик має право замість виплати страхового відшкодування по окремих деталях, що підлягають заміні, надати страхувальнику відповідні нові деталі такої самої якості, виключивши їх вартість з кошторису збитків без отримання згоди страхувальника (СТО, ремонтного підприємства) на такі дії.

5. Розмір страхового відшкодування у разі пошкодження (знищення) застрахованого ТЗ розраховується на підставі даних огляду пошкодженого ТЗ і документів, які підтверджують факт страхового випадку і розмір заподіяного збитку. Розмір страхового відшкодування не може перевищувати ліміту відповідальності страховика по ТЗ на момент настання страхового випадку. Розмір страхового відшкодування дорівнює сумі заподіяних збитків з урахуванням:

— встановленої у цьому договорі франшизи (віднімається);

— додаткових витрат страхувальника (його представника) пов’язаних з рятуванням застрахованого ТЗ та зменшенням збитків, заподіяних внаслідок настання страхового випадку;

— пропорційної відповідальності страховика;

— спеціальних умов, визначених у цьому договорі;

— одержаної суми відшкодування збитків від особи, відповідальної за відшкодування цих збитків.

6. Якщо страхувальник одержав відшкодування збитків від особи, відповідальної за їх відшкодування, він зобов’язаний протягом 10 календарних днів повернути страховику одержане страхове відшкодування (якщо відшкодування здійснено), або протягом 3-х робочих днів заявити про цей факт страховику для урахування при розрахунку суми страхового відшкодування. Якщо збитки відшкодовані третьою особою частково і менше належного до виплати страхового відшкодування, то виплата страхового відшкодування здійснюється з урахуванням сум, одержаних страхувальником від особи, відповідальної за заподіяні збитки.

У разі виникнення суперечок між страховиком та страхувальником про причини та розмір збитку кожна із сторін має право вимагати проведення незалежної експертизи.

Експертиза здійснюється за рахунок сторони, яка вимагала її проведення. У випадку, якщо за результатами експертизи подію буде кваліфіковано як страховий випадок, страховик приймає на себе частину витрат по ній, що відповідає співвідношенню суми, у виплаті якої було раніше відмовлено, і суми відшкодування, сплаченої після проведення експертизи. Витрати на проведення експертизи по випадкам, які після її проведення кваліфіковано як нестраховий випадок, здійснюються за рахунок страхувальника.

8. Якщо після виплати страхового відшкодування буде документально встановлена необхідність застосування франшизи іншої, ніж та що була застосована при визначенні суми страхового відшкодування, страхувальник зобов’язаний повернути страховику різницю між сумою страхового відшкодування, що була фактично виплачена, і визначеною з урахуванням нових обставин.

9. Якщо при розрахунку суми страхового відшкодування враховувалася повна вартість агрегатів, деталей, що підлягають заміні, або всього ТЗ, страхувальник зобов’язаний передати страховику ці агрегати, деталі або ТЗ. Якщо страхувальник не передав страховику ці агрегати, деталі або ТЗ, тоді повна вартість цих деталей, агрегатів або ТЗ вираховується з суми страхового відшкодування у разі настання наступного страхового випадку за даним договором.

10. Якщо на момент виплати страхового відшкодування страховий платіж за договором сплачений страхувальником не повністю, страховик має право зменшити суму страхового відшкодування на несплачену частину платежу в рахунок погашення страхового платежу за договором.

11. Виплата страхового відшкодування здійснюється страховиком особам, вказаним страхувальником, якщо інше не передбачено листом вигодонабувача. У разі визначення страхового відшкодування відповідно до рахунку СТО, обраної страховиком, виплата страхового відшкодування може здійснюватися на розрахунковий рахунок СТО.

Якщо «гарантійне СТО»

11. Виплата страхового відшкодування здійснюється страховиком особам, вказаним страхувальником, якщо інше не передбачено листом вигодонабувача. У разі визначення страхового відшкодування відповідно до рахунку СТО офіційного дилера, що виконує гарантійне обслуговування ТЗ та обране страховиком, виплата страхового відшкодування може здійснюватися на розрахунковий рахунок СТО.

Якщо СТО на вибір страхувальника

11. Виплата страхового відшкодування здійснюється страховиком особам, вказаним страхувальником, якщо інше не передбачено листом вигодонабувача. У разі визначення страхового відшкодування відповідно до рахунку СТО, обраної страхувальником, виплата страхового відшкодування може здійснюватися на розрахунковий рахунок СТО.

12. Розрахунок суми страхового відшкодування страховиком, у разі страхування за умовами визначення страхового відшкодування:

— «без урахування амортизаційного зносу запасних частин, деталей, матеріалів» проводиться на підставі документу, визначеного умовами  договору як підстава для розрахунку страхового відшкодування без урахуванням амортизаційного зносу, з урахуванням умов  договору;

— «фіксованим розрахунком» проводиться на підставі документу, визначеного умовами  договору як підстава для розрахунку страхового відшкодування, з урахуванням амортизаційного зносу у наступному розмірі:12% у перший рік експлуатації авто (а саме: 1% кожний місяць); 10% у наступні роки (а саме: 1% у перші два місяці, 0,8% кожний наступний з десяти), але загалом по всіх роках не більше 80%.

При цьому кожен неповний місяць дії договору приймається за повний.

13. Страховий захист не розповсюджується на пошкоджені і відсутні деталі, виявлені при огляді ТЗ на момент страхування (згідно з актом огляду, висновком автотоварознавчої експертизи). Страховий захист на пошкоджені і/або відсутні деталі розповсюджується з моменту усунення пошкоджень (ремонту), встановлення відсутніх деталей на застрахований ТЗ і підписання акту огляду ТЗ страхувальником і представником страховика.

14. Страховик має право не розглядати додаткові вимоги страхувальника у разі не надання останнім відремонтованого ТЗ для огляду разом з актом виконаних робіт СТО (або іншим підтвердженням виконання ремонтних робіт) на підставі даних якої була розрахована сума страхового відшкодування.

15. Після закінчення ремонтно-відновлювальних робіт страхувальник зобов’язаний надати відновлений ТЗ страховику для огляду з метою підтвердження факту усунення наслідків події (страхової/не страхової), а також акт виконаних робіт у випадку, якщо виплату було здійснено на підставі рахунку СТО. Страхувальник пред’являє ТЗ для огляду страховику самостійно, відразу ж після здійснення ремонту, не чекаючи вимоги страховика (пред’явлення такої вимоги не передбачається). Факт усунення наслідків (пошкоджень, вказаних в акті огляду пошкодженого ТЗ) події (страхової/не страхової) вважається підтвердженим тільки після підписання акту огляду відновленого ТЗ страхувальником і представником страховика. У разі ненадання страхувальником відновленого ТЗ страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування, якщо страхувальником буде заявлено пошкодження тих самих або аналогічних вузлів і деталей ТЗ.

16. Пропорційна відповідальність страховика.

16.1. Сума збитку розраховується пропорційно відношенню страхової суми до дійсної вартості ТЗ у наступних випадках:

— страхова сума складає певну частину дійсної вартості ТЗ на момент укладення договору страхування;

— дійсна вартість ТЗ, розрахована експертом, на момент страхової події перевищує страхову суму більш, ніж на 10%.

17. Якщо на момент укладання договору страхова сума складає певну частину дійсної вартості ТЗ, то при визначенні суми збитку до уваги береться більша дійсна вартість ТЗ з:

— дійсної вартості ТЗ на момент укладання договору страхування;

— дійсної вартості ТЗ, розрахованої експертом, на момент страхової події.

18. У будь-якому випадку страхове відшкодування не може перевищувати розмір прямого збитку, заподіяного страхувальнику в результаті настання страхового випадку.

19. За умовами договору факт повної загибелі застрахованого ТЗ визначається, виходячи з вартості відновлювального ремонту, розрахованої на момент настання страхового випадку:

— на підставі документа, що є підставою для визначення розміру збитку відповідно до умов договору;

У разі виникнення спорів між сторонами щодо вартості відновлювального ремонту застрахованого ТЗ, факт повної загибелі застрахованого ТЗ визначається, виходячи з вартості відновлювального ремонту, розрахованої на момент настання страхового випадку:

— на підставі висновку автотоварознавчого дослідження щодо вартості відновлювального ремонту застрахованого ТЗ (незалежно від того, який документ є підставою для розрахунку суми страхового відшкодування);

— іншим шляхом, який не суперечить вимогам чинного законодавства України, за наявності згоди страховика.

20. При повній загибелі ТЗ страхувальник має право звернутися до страховика із заявою про відмову від своїх прав на застрахований ТЗ на користь страховика з метою отримання страхового відшкодування в повному обсязі. Страховик у кожному конкретному випадку залишає за собою право на власний розгляд вирішення питання щодо ухвалення відмови страхувальника від застрахованого ТЗ.

20.1. У разі прийняття страховиком відмови страхувальника від прав на застрахований ТЗ, розмір заподіяних збитків дорівнює меншій сумі з:

— дійсної вартості ТЗ на момент настання страхового випадку;

— ліміту відповідальності страховика по ТЗ на момент настання страхового випадку.

21. До виплати страхового відшкодування страхувальник передає право власності на пошкоджений ТЗ страховику. Витрати на переоформлення ТЗ на страховика покладаються на страхувальника.

22. У разі відмови страховика задовольнити заяву страхувальника про відмову від прав на застрахований ТЗ (або за відсутності такої заяви), розмір заподіяних збитків дорівнює меншій сумі з:

— дійсної вартості ТЗ на момент настання страхового випадку за вирахуванням вартості залишків, придатних для подальшого використання;

— ліміту відповідальності страховика по ТЗ на момент настання страхового випадку за вирахуванням вартості залишків, придатних для подальшого використання.

23. Вартість залишків, придатних для подальшого використання, визначається шляхом письмового погодження страхувальником запропонованої страховиком пропозиції або шляхом проведення інтернет-аукціону AutoOnline (http://www.autoonline.ua).

23.1 Якщо:

Сторонами не було досягнуто згоди щодо вартості залишків, придатних для подальшого використання, протягом двох місяців з моменту, коли страхувальник дізнався або повинен був дізнатися про визнання повної загибелі забезпеченого ТЗ; або

Страхувальник заперечує факт повної загибелі забезпеченого ТЗ (без документального обґрунтування такої незгоди), вартість залишків придатних для подальшого використання визначається страховиком на рівні 40,00% від дійсної вартості ТЗ на момент настання страхового випадку, якщо за результатами інтернет-аукціону AutoOnline страховиком не було отримано кращої пропозиції щодо придбання годних залишків забезпеченого ТЗ.

24. У разі настання страхового випадку «Угон» розмір заподіяних збитків дорівнює меншій сумі з:

— дійсної вартості ТЗ на момент настання страхового випадку;

— ліміту відповідальності страховика по ТЗ на момент настання страхового випадку.

25. Розмір страхового відшкодування у разі «Угону» завжди зменшується на суму франшизи, визначену в цьому договорі.

26. Обов’язковою умовою для виплати страхового відшкодування при «Угоні» застрахованого ТЗ є укладання між страховиком і страхувальником угоди, відповідно до якої страхувальник зобов’язується у випадку, якщо викрадений ТЗ буде пізніше знайдено, оформити його відчуження у власність страховика (абандон). Витрати на переоформлення ТЗ в органах Національної поліції покладаються на страхувальника.

27. У разі настання страхового випадку за ризиком «Угон» страховик має право при наявності заяви від страхувальника про розстрочку виплати страхового відшкодування скласти страховий акт без документу компетентного органу про зупинення або закінчення досудового розслідування. В цьому випадку страхове відшкодування виплачується в такому порядку: 50% суми страхового відшкодування виплачується після закінчення 3-х тижнів з моменту підписання страхового акту про визнання випадку страховим, частина, що залишилася, виплачується по закінченню 10 днів з моменту надання страхувальником документа компетентного органу про зупинення або закінчення досудового розслідування. Даний порядок не звільняє страхувальника від обов’язку надання страховику документу компетентного органу про закінчення або зупинення розслідування після його отримання.

28. За письмовою заявою страхувальника і з відома страховика, після того, як викрадений ТЗ буде знайдено, ТЗ повертається страхувальнику за умови повернення страховику страхового відшкодування, що було виплачене, з урахуванням витрат страховика на розшуки викраденого ТЗ. В цьому випадку страхувальнику відшкодовуються збитки, пов’язані з відновленням пошкоджень, заподіяних ТЗ при «Угоні».

19 Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті 1. Випадки, які не є страховими:

1.1. Пошкодження (знищення), викрадення, втрата шин, дисків, ковпаків, щіток склоочисників, антен, фірмових емблем марки авто, коліс (у тому числі запасних), ключів, пульту управління сигналізацією ТЗ за відсутності інших пошкоджень автомобіля внаслідок тієї самої події або втрат.

1.2. Знищення (пошкодження) ТЗ під час його перевезення будь-яким засобом транспорту.

1.3. Знищення (пошкодження) ТЗ під час буксирування застрахованого ТЗ іншим ТЗ або буксирування іншого ТЗ застрахованим ТЗ.

1.4. Пошкодження застрахованого ТЗ внаслідок гідравлічного удару, а саме — пошкодження двигуна застрахованого ТЗ внаслідок попадання в нього води.

1.5. Пошкодження ТЗ, які носять експлуатаційний характер, тобто отримані у процесі експлуатації ТЗ (бітумні плями, сколи, лакофарбові пошкодження на зовнішніх деталях ТЗ, локальна пігментація ТЗ внаслідок попадання на нього сторонніх предметів тощо).

1.6. Збитки, що виникли під час перевезення ТЗ вантажу, що за розмірами або вагою перевищував максимально допустимі показники за технічними характеристиками, встановленими заводом-виробником ТЗ.

1.7. Збитки, що виникли під час перевезення ТЗ кількості пасажирів, яка перевищувала максимально допустимі показники за технічними характеристиками, встановленими заводом-виробником ТЗ.

1.8. Пошкодження застрахованого ТЗ внаслідок випадкового відкриття окремих частин застрахованого ТЗ (капот, кришка багажника, двері).

1.9. Викрадення деталей ТЗ після настання страхового випадку.

1.10. Викрадення знімної теле- і радіоапаратури (радіоприймачі, автомагнітоли, телевізори, радіотелефони, антирадари тощо). Дія  пункту не розповсюджується на стаціонарну апаратуру, що входить в заводську комплектацію.

1.11. «Угон» застрахованого ТЗ, в якому залишилися ключі (один із ключів) або оригінал техпаспорта (окрім випадків викрадення ТЗ із застосуванням насильства); цей пункт не розповсюджується на випадки, коли страхувальником були загублені ключі або техпаспорт і він до настання страхової події письмово повідомив про це страховика та виконав свої обов’язки за  договором.

1.12. «Угон» застрахованого ТЗ третіми особами, які були добровільно допущені в салон страхувальником (його представником) або яким добровільно були передані ключі від ТЗ.

1.13. Збитки, які виникли внаслідок:

— проведення ремонту або технічного обслуговування застрахованого ТЗ, порушення правил його технічної експлуатації, встановлених заводом-виробником;

— порушення вимог ст. 31 ПДР щодо технічного стану ТЗ;

— порушення правил протипожежної безпеки, правил техніки безпеки під час користування пальними рідинами, перевезення чи зберігання вогне- чи вибухонебезпечних, легко- чи самозаймистих речовин чи предметів;

— обробки теплом, вогнем або іншої термічної дії на ТЗ (сушка, зварювання, гаряча обробка);

— військових дій або заходів у вигляді знищення або пошкодження мінами, торпедами, бомбами, кулеметами, гранатами, іншою зброєю, бойовими машинами, танками, військовими й іншими формуваннями, окремими бойовиками, солдатами та іншими знаряддями війни, у тому числі якщо такі заходи та дії мали місце у ході здійснення антитерористичних операцій, громадянської війни, окупації, анексії та інших заходів із військовими ознаками;

— дій тварин або птахів, вантажу, що знаходився в салоні, кабіні або кузові ТЗ;

— ядерної реакції, дії іонізуючого випромінювання, бактеріологічного, хімічного або радіоактивного забруднення;

— використання ТЗ у спортивних змаганнях, для навчальної їзди (якщо інше не передбачено умовами експлуатації, вказаними в цьому договорі).

2. До суми страхового відшкодування не включається вартість:

2.1. Ремонтних робіт, які не пов’язані з усуненням пошкоджень, викликаних страховим випадком (у тому числі фарбування суміжних, не пошкоджених деталей ТЗ).

2.2. Технічного обслуговування і гарантійного ремонту ТЗ.

2.3. Робіт, пов’язаних із реконструкцією або переобладнанням ТЗ, ремонтом або заміною деталей, які вимагають  внаслідок зносу або технічного браку.

2.4. Фарбування всього ТЗ, якщо його ремонт вимагає фарбування окремих площ.

2.5. Деталей, які без ремонту за своїм технічним станом придатні для подальшого використання.

2.6. Комплектних агрегатів та вузлів повністю, а також робіт із їх заміни, у випадку відсутності на ремонтному підприємстві запасних частин, необхідних для заміни окремих пошкоджених частин цих агрегатів та вузлів.

2.7. Паливно-мастильних, миючих та фільтруючих матеріалів, технологічних рідин.

2.8. Знищення (пошкодження), викрадення окремо або разом із ТЗ додаткового обладнання, яке встановлене на застрахованому ТЗ, але не входить у заводську комплектацію моделі відповідно до документації заводу-виробника, якщо це не було окремо обумовлено  договором.

2.9. Державних номерів застрахованого ТЗ.

2.10. Страховик не відшкодовує різницю цін на ремонтно-відновлювальні роботи та запасні частини, що підлягають заміні у разі їх подорожчання за період із моменту настання страхового випадку до моменту виплати страхового відшкодування.

2.11. Страховик не відшкодовує непрямі збитки, заподіяні страховим випадком (втрата товарної вартості, моральна шкода, втрачений прибуток, простій, перерва у виробництві, штрафи, втрачена вигода, інфляційні збитки, річні проценти та ін.).

2.12. Пошкодження скла, скляних частин освітлювальних приладів, дзеркал заднього виду у вигляді подряпин, сколів і вищербин без тріщин.

20 4. Інша інформація
21 Форма договору страхування Письмова з паперовим підписанням
22 Канал(и) реалізації страхового продукту 1)     Агентська мережа;

2)     Прямі продажі страховика;

23 Інша інформація про страховий продукт Відсутня
24 Посилання на документи, у яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт

 

Страхування наземного транспорту